Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

A/B testování

A/B testování (A/B testing) je metoda, která srovnává efektivitu (účinnost) dvou i více variant téhož marketingového nástroje mezi sebou.


Využívá se mj. při testování reklamních textů, bannerů, PPC kampaní a dalších reklamních nástrojů.

V případě A/B testování PPC kampaní se srovnávají např. dvě souběžně aktivní PPC sestavy. Každá z nich je např. optimalizována na jiná klíčová slova. Po určité době je ze statistik patrné, která sestava je efektivnější – podle počtu kliknutí (CTR). Méně efektivní sestavy se zastaví nebo se optimalizují.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!