Slovník internetových pojmů

Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.



Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 


Uživatelské rozhraní

Uživatelské rozhraní

Uživatelské rozhraní je soubor zobrazovacích a ovládacích prvků, se kterými jejich uživatel pracuje. Představuje způsob, jakým uživatelé ovládají počítačové systémy.

URL

URL

URL je zkratkou anglického Uniform Resource Locator, česky řečeno jde o jednotný lokátor zdrojů. Jde o řetězec znaků s ustálenou strukturou, jehož účelem je přesné určení umístění dokumentů na internetu. 

User Generated Content

User Generated Content

User generated content (UGC) je termín, který označuje obsah vytvářený samotnými uživateli webu. V posledních letech UGC nabývá na významu, díky rozšíření možností, jak vytvářet uživatelský obsah a také díky sociálním sítím. 

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!