Slovník internetových pojmů

Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.



Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 


E-mail marketing

E-mail marketing

E-mail marketing patří mezi efektivní nástroje internetového marketingu. Jedná se o souhrn aktivit a činností, které umožňují jednoduše komunikovat s potenciálním a stávajícím zákazníky.

E-mail

E-mail

E-mail je způsob posílání zpráv přes elektronické komunikační systémy. K jeho rozšíření přispěl zejména internet, i když paradoxně elektronická pošta je starší a některé e-mailové systémy byly důležité právě při vytváření celosvětového systému propojení počítačových sítí.

Elektronický obchod (e-shop)

Elektronický obchod (e-shop)

Elektronický obchod nazývaný také jako e-shop nebo internetová prodejna je forma elektronické komerce založená na počítačové aplikaci v prostředí internetu, která umožňuje prodej zboží online.

E-commerce

E-commerce

E-commerce neboli elektronické obchodování je způsob obchodu uskutečňovaný skrze moderní elektronické komunikační prostředky, dnes nejčastěji internet, ale i elektronickou poštu, telefon nebo platební karty. V současnosti populární formu elektronického obchodování představují tzv. e-shopy.

Extranet

Extranet

Extranet je systém umožňující vzdálený přístup jakýmkoliv schváleným osobám s přístupovými údaji do počítačové sítě sloužící vymezené skupině uživatelů.

Engagement marketing

Engagement marketing

Engagement marketing je komunikační strategie založená na vtáhnutí zákazníka do hry (z anglického výrazu engage). Jejím cílem je vést zákazníky k účasti na vývoji produktu nebo značky.

Eye Tracking

Eye Tracking

Eye Tracking je jedním z druhů uživatelského testování stránek. 

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Blog | Internetová agentura SOVA NET

Blog

Změna je život aneb co přináší nové rozhraní Google AdWords

16. 1. 2018
Online marketing je plný změn a jednou z významných novinek je nové rozhraní Google AdWords. Z Google zaznívá, že by nová verze měla být nejen rychlejší, ale i přehlednější.  A v čem by ještě kromě rychlosti mělo být nové AdWords lepší než to staré?

Předvánoční tipy pro PPC kampaně

29. 11. 2017
S přípravou vánočních kampaní bylo třeba začít už dávno. Nákupy jsou v plném proudu, objemy vyhledávání narůstají a tržby opět trhají rekordy. Ale ještě nejsme u konce. Připravili jsme si pro vás několik předvánočních tipů.

HTTPS a co je třeba si ohlídat

10. 11. 2017
Přechod na HTTPS znamená změnu všech URL adres webu. Chyba při přesměrování z HTTP na HTTPS  tedy může způsobit pokles návštěvnosti a pozic v organickém vyhledávání.

Přechod na HTTPS – co to je a proč to udělat

3. 11. 2017
Přechod na HTTPS je teď velké téma, kterého je plný internet. Je tedy na čase, podívat se na tuto problematiku trochu blíž.

Novinky z online marketingu za červenec 2017

31. 7. 2017
Nebaví Vás vyhledávat novinky ze světa onlinu? Chcete kompletní přehled všech změn a zajímavostí ze světa marketingu? Sledujeme to za Vás! Podívejte se na shrnutí toho nejdůležitějšího, co se tento měsíc událo ve světě online marketingu!

GDPR aneb revoluce v ochraně osobních údajů

24. 7. 2017
V dnešní digitální době mají data nesmírnou hodnotu a přitom jejich ochrana a způsob nakládání s nimi není vždy zajištěn tak, jak by měl. S revolucí přišla Evropská unie, která vydává obecné nařízení o ochraně osobních dat, které platí plošně pro všechny členské státy. Tato...

9 ZARUČENÝCH TRIKŮ, JAK DÍKY REFENČNÍMU MARKETINGU ZLEPŠIT SVÉ PODNIKÁNÍ!

25. 5. 2017
Reference v dnešní době bývají často rozhodujícím faktorem při výběru zboží či služeb. Je proto důležité využít všech jejich možností, abyste zvýšili sílu svého marketingu a pozitivně ovlivnili své podnikání.   Zde máte několik zaručených postupů, jak díky referenčnímu marketingu...

NOVINKA ZE SVĚTA ONLINU – REFERENČNÍ MARKETING!

24. 5. 2017
Reference, recenze, testimoniály,… Vše má nakonec stejný cíl. Co nejvíce zvýšit důvěryhodnost firmy či produktu. Rozhodli jsme se proto, že je potřeba zastřešit tuto tématiku pod jednotný název - referenční marketing. Tato nová oblast řeší problematiku referencí, jejich efektivního využití a jak...

Google Data Studio nově dostupný i v ČR

31. 3. 2017
Google konečně pro ČR zpřístupnil zdarma online nástroj pro tvorbu reportů Google Data Studio (GDS). Data si jednoduše zobrazíte v srozumitelných přehledech, které je radost vyhodnocovat. Využít můžete jak přednastavené šablony, tak vytvořit svoje vlastní přehledy. Stačí jen propojit...

Novinky v AdWords i Skliku přináší víc prostoru pro reklamu

6. 3. 2017
Dlouho jsme čekali, ale už je to tu. Sklik spustil rozšířené textové reklamy ve vyhledávání i v obsahu. Další významnou, i když staronovou, zprávou je nahrazení textových inzerátů v obsahové síti AdWords responsivními reklamami. Článek se tedy bude věnovat těmto dvěma formátům....

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!