Slovník internetových pojmů

Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.



Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 


Hoax

Hoax

Hoax je anglický výraz, který označuje falešnou či poplašnou zprávu. Většinou se používá v souvislosti s internetovou komunikací, kdy je výmysl, žert nebo podvod prezentován a rozesílán jako důvěryhodná zpráva. Kvůli své poplašné či absurdní formě se rychle, lavinově šíří.

Home page

Home page

Home page (někdy také index page) je úvodní stránka webu. Jedná se o základní dokument či vstupní prezentaci, která se zobrazuje uživateli po přístupu na daný server.  

HTML

HTML

HTML je zkratka anglického sousloví HyperText Markup Language. Jde o hypertextový značkový jazyk pro vytváření stránek v systému WWW (Word Wide Web). 

Hustota klíčových slov

Hustota klíčových slov

Hustota klíčových slov vyjadřuje poměr výskytu klíčových slov vůči celkovému počtu slov na stránce. Neexistuje přesně stanovený optimální poměr, obecně se však uvádí rozmezí mezí 2 - 10 %. 

Heatmapa

Heatmapa

HEATMAPA je mapa, která správcům a majitelům webových stránek ukazuje na jké prvky návštěvníci nejčastěji klikají.

Hledanost klíčových slov

Hledanost klíčových slov

Jde o průměrnou měsíční hledanost jednotlivých výrazů (klíčových slov) ve vyhledávačích. Jde o orientační číslo, které naleznete v reklamních nástorjích ADwords a Sklik, vedle dalších souvisejících ukazatelů, jako jsou konkurence slova a průměrná/dohadovaná cena za proklik.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Blog | Internetová agentura SOVA NET

Blog

Změna je život aneb co přináší nové rozhraní Google AdWords

16. 1. 2018
Online marketing je plný změn a jednou z významných novinek je nové rozhraní Google AdWords. Z Google zaznívá, že by nová verze měla být nejen rychlejší, ale i přehlednější.  A v čem by ještě kromě rychlosti mělo být nové AdWords lepší než to staré?

Předvánoční tipy pro PPC kampaně

29. 11. 2017
S přípravou vánočních kampaní bylo třeba začít už dávno. Nákupy jsou v plném proudu, objemy vyhledávání narůstají a tržby opět trhají rekordy. Ale ještě nejsme u konce. Připravili jsme si pro vás několik předvánočních tipů.

HTTPS a co je třeba si ohlídat

10. 11. 2017
Přechod na HTTPS znamená změnu všech URL adres webu. Chyba při přesměrování z HTTP na HTTPS  tedy může způsobit pokles návštěvnosti a pozic v organickém vyhledávání.

Přechod na HTTPS – co to je a proč to udělat

3. 11. 2017
Přechod na HTTPS je teď velké téma, kterého je plný internet. Je tedy na čase, podívat se na tuto problematiku trochu blíž.

Novinky z online marketingu za červenec 2017

31. 7. 2017
Nebaví Vás vyhledávat novinky ze světa onlinu? Chcete kompletní přehled všech změn a zajímavostí ze světa marketingu? Sledujeme to za Vás! Podívejte se na shrnutí toho nejdůležitějšího, co se tento měsíc událo ve světě online marketingu!

GDPR aneb revoluce v ochraně osobních údajů

24. 7. 2017
V dnešní digitální době mají data nesmírnou hodnotu a přitom jejich ochrana a způsob nakládání s nimi není vždy zajištěn tak, jak by měl. S revolucí přišla Evropská unie, která vydává obecné nařízení o ochraně osobních dat, které platí plošně pro všechny členské státy. Tato...

9 ZARUČENÝCH TRIKŮ, JAK DÍKY REFENČNÍMU MARKETINGU ZLEPŠIT SVÉ PODNIKÁNÍ!

25. 5. 2017
Reference v dnešní době bývají často rozhodujícím faktorem při výběru zboží či služeb. Je proto důležité využít všech jejich možností, abyste zvýšili sílu svého marketingu a pozitivně ovlivnili své podnikání.   Zde máte několik zaručených postupů, jak díky referenčnímu marketingu...

NOVINKA ZE SVĚTA ONLINU – REFERENČNÍ MARKETING!

24. 5. 2017
Reference, recenze, testimoniály,… Vše má nakonec stejný cíl. Co nejvíce zvýšit důvěryhodnost firmy či produktu. Rozhodli jsme se proto, že je potřeba zastřešit tuto tématiku pod jednotný název - referenční marketing. Tato nová oblast řeší problematiku referencí, jejich efektivního využití a jak...

Google Data Studio nově dostupný i v ČR

31. 3. 2017
Google konečně pro ČR zpřístupnil zdarma online nástroj pro tvorbu reportů Google Data Studio (GDS). Data si jednoduše zobrazíte v srozumitelných přehledech, které je radost vyhodnocovat. Využít můžete jak přednastavené šablony, tak vytvořit svoje vlastní přehledy. Stačí jen propojit...

Novinky v AdWords i Skliku přináší víc prostoru pro reklamu

6. 3. 2017
Dlouho jsme čekali, ale už je to tu. Sklik spustil rozšířené textové reklamy ve vyhledávání i v obsahu. Další významnou, i když staronovou, zprávou je nahrazení textových inzerátů v obsahové síti AdWords responsivními reklamami. Článek se tedy bude věnovat těmto dvěma formátům....

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!