Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Home page

Home page (někdy také index page) je úvodní stránka webu. Jedná se o základní dokument či vstupní prezentaci, která se zobrazuje uživateli po přístupu na daný server.  


V jiném významu se jedná o tzv. domovskou stránku, která se uživateli zobrazí po otevření webového prohlížeče nebo po kliknutí na ikonu „home“. Uživatel může navolit a zadat doménové jméno stránky, která se bude zobrazovat jako domovská.

Především kvůli vyhledávačům odkazujícím přímo na příslušné podstránky webu, ztrácí home page v současné době tuto funkci hlavního vstupního místa do webové prezentace. Úvodní stránka webu často chybně funguje jako Landing page.  Stále má však svůj význam. Ten spočívá v základním představení webové prezentace a vysvětlení jejího účelu, na home page se také umisťují klíčová slova důležitá pro optimalizaci pro vyhledávače, protože úvodní stránka webu mívá obvykle nejvyšší Page Rank ze všech stránek webu.  Home page slouží také jako rozcestník směřující návštěvníky cíleně k dalším částem webu. Význam home page podtrhuje také fakt, že na ni odkazují všechny podstránky – v menu nebo logotypem s domečkem.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Blog | Internetová agentura SOVA NET

Blog

Google Ads nahradí AdWords

11. 7. 2018
Je tomu 18 let, kdy Google slavnostně představil reklamní platformu AdWords. Od té doby uběhlo hodně pátků a uskutečnilo se hodně prokliků. V posledních dnech ovšem Google šokoval veřejnost a oznámil rebranding jednoho ze svých největších zdrojů příjmů na Google Ads. Dle nejnovějších zpráv...

Platby kartou v Skliku nyní s bonusem

10. 7. 2018
Pokud si nastavíte v Skliku automatické dobíjení kreditu, můžete až do 30. 9. 2018 získat od Seznamu dárek v podobě 5% bonusu za každé automatické dobití . Bonus se nevztahuje na první registrační objednávku a je určen pro autorizované klienty.   Sklik nabízí několik způsobů Snadných...

Postřehy z Sklik Expert Fórum 2018

8. 6. 2018
Ve čtvrtek 7.6.2018 se v pražském kině CineStar Anděl uskutečnil již druhý ročník konference určené pro všechny PPC specialisty s názvem Sklik Expert fórum 2018. Takovou akci jsme si samozřejmě jako agentura nemohli nechat ujít! Tady jsou naše poznatky…

Květnové novinky v Skliku

31. 5. 2018
Sklik si připravil celou řadu novinek, které vám stručně shrneme v následujícím článku.

TZ - Projekt Fujaroma odstartoval epickou bitvu za provonění našich měst

30. 5. 2018
V měsíci květnu se rozběhla unikátní akce za provonění našich měst. Společnost Aria Pura za podpory marketingové agentury Sova Net odstartovala projekt Fujaroma , který umožňuje široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech.

Velké srovnání povolených formátů pro Sklik, AdWords a Facebook

29. 5. 2018
Občas se stane, že Sklik nebo AdWords zamítne banner a háže hlášky typu „ příliš malý rozměr, nepodporovaný formát, více než 20% textu v banneru “. Jak tomu předejít? Rozhodli jsme se, že ulehčíme práci sobě i grafikům a výtvoříme přehled povolených formátů v...

Firmy, víte jak na sociální sítě?

21. 5. 2018
Kdo dnes není na sociálních sítích, jakoby nežil, a to platí i pro firmy a podnikatele. Dobře vedený marketing na „sockách“ je totiž perfektní způsob, jak na sebe upozornit a na jednom místě oslovit velké množství uživatelů – vašich potenciálních klientů. Je samozřejmě nutné brát v potaz...

GDPR a úpravy na webu z pohledu online marketingu

21. 5. 2018
Splňuje váš web podmínky GDPR? Základem je udělat si přehled, jaké kampaně máte spuštěné a jaké nástroje používáte. Podle tohoto přehledu poté zapracujte úpravy do Zásad ochrany osobních údajů a zajistěte si potřebné zpracovatelské smlouvy.

GDPR a email marketing

20. 5. 2018
Léta sbíráte kontakty, budujete databázi.. a najednou GDPR! Co s tím? 

Zapojili jsme se do epické bitvy za provonění našich měst

15. 5. 2018
V měsíci květnu se rozbíhá netradiční akce za provonění našich měst. Pro našeho klienta jsme realizovali projekt Fujaroma , který umožní široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech. Rozhodli jsme se podpořit snahu společnosti ARIA PURA, která s tímto nápadem přišla, a...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional