Slovník internetových pojmů
Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.
Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
![Konverze](https://www.sovanet.cz/img/wiki_docs.png)
Konverze
Konverze je naplnění žádoucí akce návštěvníka webu.
![Konverzní poměr](https://www.sovanet.cz/img/wiki_docs.png)
Konverzní poměr
Konverzní poměr je hodnota vyjadřující poměr návštěvníků, kteří na stránkách dokončí požadovanou akci tzv. konverzi (např. si objednají zboží) a všech návštěvníků.
![Klíčové slovo](https://www.sovanet.cz/img/wiki_docs.png)
Klíčové slovo
Klíčové slovo, v angličtině Keyword (KW) je úzce související s interentovým marketingem, konkrétně SEO (optimalizací pro vyhledávače).
![Kořenový adresář](https://www.sovanet.cz/img/wiki_docs.png)
Kořenový adresář
Kořenový adresář je místo, které stojí na pomyslném vrcholu hierarchické struktury složek/ stránek webu. Někdy bývá také označován anglickým slovem "root".
![katalog](https://www.sovanet.cz/img/wiki_docs.png)
katalog
Katalogy jsou vlastně seznamy umístěné na webových stránkách, které slouží k získání zpětného odkazu a vytváření firemního zápisu.
![Kontextová navigace](https://www.sovanet.cz/img/wiki_docs.png)
Kontextová navigace
Kontextová navigace je uživatelsky velmi ceněným doplňkem k hlavní navigaci na internetových stránkách. Jejím cílem je poskytnout návštěvníkovi další užitečný obsah, který souvisí s frázemi, které vyhledává. Na stránce se díky kontextové navigaci zobrazují odkazy na další tématicky relevantní informace.
![Konkurence klíčového slova](https://www.sovanet.cz/img/wiki_docs.png)
Konkurence klíčového slova
Číslo, které udává, nakolik je dané klíčové slovo konkurenční. Velmi zjednodušeně řečeno, čím více firem se na toto slovo zaměřuje, tím vyšší bude konkurence, tedy i cena za proklik v PPC kampani a náklady spojené s dosažením dobrých pozic ve výsledcích vyhledávání.