Slovník internetových pojmů

Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.



Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 


Konverze

Konverze

Konverze je naplnění žádoucí akce návštěvníka webu.

Konverzní poměr

Konverzní poměr

Konverzní poměr je hodnota vyjadřující poměr návštěvníků, kteří na stránkách dokončí požadovanou akci tzv. konverzi (např. si objednají zboží) a všech návštěvníků.

Klíčové slovo

Klíčové slovo

Klíčové slovo, v angličtině Keyword (KW) je úzce související s interentovým marketingem, konkrétně SEO (optimalizací pro vyhledávače). 

Kořenový adresář

Kořenový adresář

Kořenový adresář je místo, které stojí na pomyslném vrcholu hierarchické struktury složek/ stránek webu. Někdy bývá také označován anglickým slovem "root".

katalog

katalog

Katalogy jsou vlastně seznamy umístěné na webových stránkách, které slouží k získání zpětného odkazu a vytváření firemního zápisu.

Kontextová navigace

Kontextová navigace

Kontextová navigace je uživatelsky velmi ceněným doplňkem k hlavní navigaci na internetových stránkách. Jejím cílem je poskytnout návštěvníkovi další užitečný obsah, který souvisí s frázemi, které vyhledává. Na stránce se díky kontextové navigaci zobrazují odkazy na další tématicky relevantní informace.

Konkurence klíčového slova

Konkurence klíčového slova

Číslo, které udává, nakolik je dané klíčové slovo konkurenční. Velmi zjednodušeně řečeno, čím více firem se na toto slovo zaměřuje, tím vyšší bude konkurence, tedy i cena za proklik v PPC kampani a náklady spojené s dosažením dobrých pozic ve výsledcích vyhledávání.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Blog | Internetová agentura SOVA NET

Blog

Postřehy z Sklik Expert Fórum 2018

8. 6. 2018
Ve čtvrtek 7.6.2018 se v pražském kině CineStar Anděl uskutečnil již druhý ročník konference určené pro všechny PPC specialisty s názvem Sklik Expert fórum 2018. Takovou akci jsme si samozřejmě jako agentura nemohli nechat ujít! Tady jsou naše poznatky…

Květnové novinky v Skliku

31. 5. 2018
Sklik si připravil celou řadu novinek, které vám stručně shrneme v následujícím článku.

TZ - Projekt Fujaroma odstartoval epickou bitvu za provonění našich měst

30. 5. 2018
V měsíci květnu se rozběhla unikátní akce za provonění našich měst. Společnost Aria Pura za podpory marketingové agentury Sova Net odstartovala projekt Fujaroma , který umožňuje široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech.

Velké srovnání povolených formátů pro Sklik, AdWords a Facebook

29. 5. 2018
Občas se stane, že Sklik nebo AdWords zamítne banner a háže hlášky typu „ příliš malý rozměr, nepodporovaný formát, více než 20% textu v banneru “. Jak tomu předejít? Rozhodli jsme se, že ulehčíme práci sobě i grafikům a výtvoříme přehled povolených formátů v...

Firmy, víte jak na sociální sítě?

21. 5. 2018
Kdo dnes není na sociálních sítích, jakoby nežil, a to platí i pro firmy a podnikatele. Dobře vedený marketing na „sockách“ je totiž perfektní způsob, jak na sebe upozornit a na jednom místě oslovit velké množství uživatelů – vašich potenciálních klientů. Je samozřejmě nutné brát v potaz...

GDPR a úpravy na webu z pohledu online marketingu

21. 5. 2018
Splňuje váš web podmínky GDPR? Základem je udělat si přehled, jaké kampaně máte spuštěné a jaké nástroje používáte. Podle tohoto přehledu poté zapracujte úpravy do Zásad ochrany osobních údajů a zajistěte si potřebné zpracovatelské smlouvy.

GDPR a email marketing

20. 5. 2018
Léta sbíráte kontakty, budujete databázi.. a najednou GDPR! Co s tím? 

Zapojili jsme se do epické bitvy za provonění našich měst

15. 5. 2018
V měsíci květnu se rozbíhá netradiční akce za provonění našich měst. Pro našeho klienta jsme realizovali projekt Fujaroma , který umožní široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech. Rozhodli jsme se podpořit snahu společnosti ARIA PURA, která s tímto nápadem přišla, a...

Dopad GDPR na inzerci v PPC systémech a práci v Google Analytics

11. 5. 2018
Nejednomu „markeťákovi“ při zmínce o něm naskakuje husí kůže. Jiní možná zvažují změnu zaměstnání. Ano, řeč je o Obecném nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR, které začíná platit 25. 5. 2018. Pojďme se proto společně podívat na to, na co si při práci s osobními údaji v online...

Mergádo obléklo nový kabát

10. 5. 2018
Pokud ke správě svého e-shopu využíváte Mergádo, tak pro Vás máme dobrou zprávu. Od dubna se totiž můžete těšit na částečný redesign zevnějšku. A na jaké změny se vůbec můžete těšit?   

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional