Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Agenturní provize

Agenturní provize se poskytuje při nákupu reklamy v médiích. Zpravidla bývá ve výši 15% z celkové ceny projektu. Poskytují ji média marketingovým či mediálním agenturám, které jim zprostředkovaly kontakt s inzerentem.


Agenturní provize představuje odměnu za zprostředkování inzerátu, nikoliv za jeho přípravu. Proto se tato provize poskytuje pouze agentuře, která reklamu zprostředkovala a nikoliv té, která inzerát pouze vyrobila na základě dohody mezi médiem a zadavatelem.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!