Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

PPC

PPC je jeden ze způsobů plateb za internetovou reklamu. Jde o zkratku anglického Pay per click, česky platby za proklik. Jde o jeden z nejefektivnějších způsobů, jak na interentu oslovit publikum.


PPC kampaně lze efektivně spravovat pomocí nástrojů Sklik, Adwords a několika dalších, méně významných.  Ty umožňují několik typů zacílení, které je stěžejním bodem pro úspěch PPC reklamy. Díky možnosti zacílit reklamu na konkrétní publikum dosahuje tento způsob online reklamy vyšších úspěchů, než jakékoliv jiné metody.

Cena za PPC reklamu je odlišná dle konkurence klíčových slov, zvoleného reklamního nástroje a nastavení kampaně. 

Tyto systémy umožňují kromě samotného nastavení kampaní i jejich správu a vyhodnocení, které je důležité pro zhodnocení úspěšnosti těchto aktivit. Nejvýznamnějším ukazatelem je v této souvislosti míra prokliku, neboli CTR (Click Throught Rate). Jedná se o pravděpodobnost s jakou uživatel na danou reklamu klikne. Jinými slovy jde o poměr mezi počtem kliknutí na reklamu a počtem zobrazení reklamy, který je vynásobený stem (uvádí se v procentech).

Pokud byste se chtěli o možnostech PPC kampaní dozvědět více, pak si prohlédněte nabídku našich kurzů internetového marketingu v rámci kterých organizujeme i PPC školení. 

 

 

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!