Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Proklik

Pojem proklik se nejčastěji používá v souvislosti s PPC kampaněmi v systémech Sklik a AdWords. Proklik označuje takovou aktivitu uživatele pohybujícího se na internetu, která ho kliknutím na určitý prvek (banner. odkaz atp.) dovede na cílovou/požadovanou stránku.


Pomocí zmíněných nástrojů pro internetovou reklamu je možné v souvislosti s prokliky měřit velmi důležitý ukazatel, tzv. CTR (míra prokliku).

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!