Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

QR kód

QR kód je prostředek automatizovaného sběru dat pomocí čtečky či jiné skenující technologie (např. u chytrých telefonů). Vyznačuje se dvojrozměrným černotiskem ve tvaru čtverce s pozičními značkami a jejich spojnicemi v podobě úseček z bodů a mezer.


QR kód má 40 verzí od nejmenší o velikosti 21x21 bodů až po 177x177 bodů. Do kódu je možné uložit množství informací - až 3 tisíce bajtů, 7 tisíc číslic nebo text o délce 4300 znaků.

Dvojrozměrný způsob kódování je výhodný pro asijská znaková písma. Třeba v Koreji jsou QR kódy hojně využívány k přímému přivedení zákazníka na stránky prodejce a nákupu online. Stejně tak v jiných zemích slouží všeobecně k tomu, aby navedly lidi na nějaké podrobnější informace. Nejčastěji obsahují QR kódy odkaz na webové stránky. Mohou se ale používat i pro nakupování ze zavřeného obchodu skrz výlohu, přes slevové kupony až po marketingové účely a komplexní reklamní kampaně.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!