Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Sklik

Sklik je nástroj pro tvorbu, správu a vyhodnocení PPC kampaní, spravovaný společností Seznam.cz. Díky němu je možné zacílit reklamu na blíže specifikované publikum v rámci vyhledání na Seznamu a na často navštěvovaných webech českého internetu.


Sklik umožňuje zobrazení vaší reklamy dvěma způsoby. Prvním z nich je inzerce ve vyhledávacích sítích. Zde se inzeráty zobrazují na základě dotazu návštěvníka internetu (uživatele). Druhou možností je zobrazení v obsahové síti, ve které se reklama objevuje na základě její shody s obsahem stránek.

Tento český reklamní internetový systém umožňuje platby za reklamu způsobem PPC (pay per click), tedy platba za proklik a CPT (cost per thousand) - platby za tisíc zobrazení.

Pokud se o PPC kampaních chcete dozvědět více, pak s námi absolvujte některé z našich školení, zaměřených na tuto problematiku. Bližší informace o PPC školení naleznete na našich stránkách věnovaných školení internetového marketingu.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional