Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Ambush marketing

Ambush marketing se soustředí na vědomé spojení značky s určitou událostí, aniž by za to firma platila oficiální sponzorský poplatek. Název z anglického slova ambush (léčka), proto bývá označován také jako příživnický marketing.


V rámci ambush marketingu se subjekt pomocí reklamy identifikuje s akcí (například velké sportovní události), která má jednoho či více oficiálních sponzorů. Zatímco oficiální sponzoři zaplatili práva na reklamu, subjekt praktikující ambush marketing to neudělal. Mezi metody ambush marketingu patří sponzorství médií, které pokrývají danou událost nebo zapojení organizace do události reklamou či podporou prodeje během události.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!