Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

ATL

Zkrácené označení pro Above The Line (ATL), neboli nadlinkovou komunikaci. Jedná se o formu marketingové komunikace, která využívá masmédia (internet, televize, tisk, rádio).


ATL se odlišuje od BTL (Below The Line), tedy všechny ostatní druhy reklamy založené zpravidla na přímém oslovení potenciálních klientů. Zatímco v minulosti se toto označení využívalo častěji, dnes se odlišení mezi „nadlinkovými“ a „podlinkovými“ reklamními aktivitami spíše stírá.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!