Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

BTL

BTL je zkrácené označení pro anglický pojem Below The Line, tedy druh reklamy založený na přímém oslovení klienta. Do BTL patří například podpora prodeje, direkt email, osobní prodej, sponzoring, event management nebo public relations.


BTL se odlišuje od ATL (Above The Line), tedy reklamy „nadlinkové“, která zahrnuje marketingové komunikace prostřednictvím masmédií. V současnosti se jako ideální způsob pro komplexní působení kampaně jeví kombinace přístupů ATL a BTL, tedy zasažení velkého množství zákazníků a budování povědomí o značce.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!