Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Buzz marketing

Buzz marketing je způsob propagace založený na vyvolání rozruchu (viz buzz) okolo propagovaného produktu či značky.


Jeho základem je poskytnout téma pro diskusi mezi lidmi a v médiích, které se stane středem jejich pozornosti. Toto téma proto musí být nové, šokující, zábavné či provokativní, často se jedná o otevírání tabu nebo spojení tématu s celebritami. Takto koncepčně nastolené téma pak šíří samo jeho publikum. Jeho růst a směr je však možné uměle ovlivňovat.

Buzz marketing je vlastně reklama formou ústního podání (word of mouth). Tento způsob reklamy byl dlouho považován za podřadnou formu marketingu. V současné době však patří díky rozšíření digitálních technologií, internetu a zejména sociálních sítí mezi jednu z nejúčinnějších reklam vůbec.

Buzz marketing vytváří podmínky pro to, aby se reklama sama šířila mezi lidmi. Spadá pod něj i tzv. virální marketing a astroturfing.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional