Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Buzz marketing
Buzz marketing je způsob propagace založený na vyvolání rozruchu (viz buzz) okolo propagovaného produktu či značky.
Jeho základem je poskytnout téma pro diskusi mezi lidmi a v médiích, které se stane středem jejich pozornosti. Toto téma proto musí být nové, šokující, zábavné či provokativní, často se jedná o otevírání tabu nebo spojení tématu s celebritami. Takto koncepčně nastolené téma pak šíří samo jeho publikum. Jeho růst a směr je však možné uměle ovlivňovat.
Buzz marketing je vlastně reklama formou ústního podání (word of mouth). Tento způsob reklamy byl dlouho považován za podřadnou formu marketingu. V současné době však patří díky rozšíření digitálních technologií, internetu a zejména sociálních sítí mezi jednu z nejúčinnějších reklam vůbec.
Buzz marketing vytváří podmínky pro to, aby se reklama sama šířila mezi lidmi. Spadá pod něj i tzv. virální marketing a astroturfing.