Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Cílová skupina

Je pojem z oblasti marketingu, slouží k definování skupiny lidí, kterou je třeba při marketingové komunikaci oslovit. Členy cílové skupiny charakterizují určité společné vlastnosti jako je spotřební chování, sociodemografická charakteristika nebo životní styl.


Propracované definování cílové skupiny je velmi důležité, protože ve výsledku výrazně šetří náklady a zvyšuje celkovou efektivitu marketingových i prodejních aktivit. Investice do cíleného oslovování sice vyžaduje náklady na čas a informace, je však vysoce návratná.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!