Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Click Through Rate (CTR)

CTR je anglickou zkratkou Click Through Rate. V kontextu české internetové reklamy se překládá jako míra prokliku. CTR představuje poměr mezi počtem kliknutí na reklamu (prokliků) a celkovým počtem zobrazení reklamy. Tato hodnota v procentech vyjadřuje efektivitu PPC kampaní.


Míra prokliku nabízí informaci o tom, s jakou pravděpodobností uživatelé na inzerát skutečně kliknou. CTR lze do určité míry ovlivnit správným nastavením reklamní kampaně, lepších výsledků dosáhneme s textem, který je zajímavý a relevantní a obsahuje úzce související klíčová slova. Vyšší hodnota CTR přináší tyto výhody: inzerát se zobrazí na lepších pozicích a jeho cena za proklik klesá.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional