Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Cost Per Action

Jedná se o jeden ze způsobů placení za reklamu v prostředí internetu. Zadavatel reklamy v případě Cost Per Action platí až tehdy, když uživatel provede předem definovanou akci. Tou může být registrace do databáze, objednávka zboží, nebo vyplnění formuláře.


Cost Per Action neboli cena za akci je nákupní model, kdy se cena určuje výhradně podle akce, kterou uživatel realizoval na základě reklamy. V tomto modelu na cenu nemá vliv počet zobrazení ani prokliků.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional