Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Cost Per Click

Termín z oblasti internetových PPC (Pay Per Click) kampaní. Cost Per Click neboli platba za proklik vyjadřuje cenu, kterou inzerent zaplatí za proklik jednoho návštěvníka, který byl na web přiveden pomocí PPC reklamy.


V reklamních systémech PPC platí inzerent pouze za proklik na svou reklamu, díky tomu má své výdaje plně pod kontrolou. Mezi další výhody patří snadná plánovatelnost a měřitelnost. CPC se pak spolu s konverzním poměrem promítá do celkové efektivity reklamy.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!