Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Engagement marketing

Engagement marketing je komunikační strategie založená na vtáhnutí zákazníka do hry (z anglického výrazu engage). Jejím cílem je vést zákazníky k účasti na vývoji produktu nebo značky.


Engagement marketing je někdy nazýván zkušenostním marketingem, event marketingem, živým nebo zúčastněným marketingem. Vše souvisí s odklonem od spotřebitelů jako pasivních příjemců sdělení a naopak zdůraznění aktivní složky jejich vnímání reklamy a zapojení se do výroby či vytváření vztahu se značkou. Jedná se spíše e dlouhodobý koncept, který přináší spotřebiteli obsah, který ho zajímá, na kterém se aktivně podílí případně jej doporučí dál apod.

Mezi běžné on-line nástroje engagement marketingu patří blogy, sociální sítě, webcasty nebo e-mailové kampaně.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional