Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Zpětné odkazy

Zpětné odkazy jsou hypertextové odkazy mířící na web z jiných stránek. Jejich přítomnost na stránce je důležitá pro hodnocení stránky vyhledávači a tím i její umístění ve výsledcích vyhledávání. Zpětné odkazy patří mezi hlavní off-page faktory optimalizace stránek pro vyhledávače.


Zaindexování stránky a její zobrazování ve výsledcích závisí na počtu a kvalitě zpětných odkazů. Hodnotí se přitom:

  • počet odkazů
  • stáří odkazů
  • text, který obklopuje odkaz
  • umístění odkazu na stránce
  • umístění odkazující stránky ve struktuře webu
  • kvalita odkazující stránky
  • tematická příbuznost odkazující stránky

Souhrn hodnocení těchto a dalších faktorů vytváří tzv. rank (viz Page Rank) stránky, jehož hodnota má vliv na pozici zobrazení stránky ve výsledcích vyhledávání.

V rámci SEO existují i postupy zaměřené na budování zpětných odkazů tzv. linkbuilding.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional