Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Cost Per Engagement

Jedná se o jeden ze způsobů placení za reklamu v prostředí internetu. Zadavatel reklamy v případě CPE (z angl. výrazu Cost Per Engagement) platí až tehdy, kdy uživatel s jeho reklamou provádí určité interakce.  edná se tedy o cenu za zapojení či angažování uživatelů – viz také Engagement marketing.


Častou formou umožňující CPE jsou flashové bannery, gadgety a podobné formáty obsahující hry, předvádění produktů atp. Celkově spadá tento model pod strategii tzv. Engagement marketingu.

CPE často spadá pod širší platební model za reklamu na internetu, a to pod CPA (Cost Per Action) resp. PPA (Pay Per Action), kdy zadavatel za reklamu platí až ve chvíli, kdy uživatel provede na webu zadavatele předem stanovenou akci. Akce uživatele na webu či přímo jeho zapojení souvisí s tzv. výkonnostním marketingem.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Blog | Internetová agentura SOVA NET

Blog

Google Ads nahradí AdWords

11. 7. 2018
Je tomu 18 let, kdy Google slavnostně představil reklamní platformu AdWords. Od té doby uběhlo hodně pátků a uskutečnilo se hodně prokliků. V posledních dnech ovšem Google šokoval veřejnost a oznámil rebranding jednoho ze svých největších zdrojů příjmů na Google Ads. Dle nejnovějších zpráv...

Platby kartou v Skliku nyní s bonusem

10. 7. 2018
Pokud si nastavíte v Skliku automatické dobíjení kreditu, můžete až do 30. 9. 2018 získat od Seznamu dárek v podobě 5% bonusu za každé automatické dobití . Bonus se nevztahuje na první registrační objednávku a je určen pro autorizované klienty.   Sklik nabízí několik způsobů Snadných...

Postřehy z Sklik Expert Fórum 2018

8. 6. 2018
Ve čtvrtek 7.6.2018 se v pražském kině CineStar Anděl uskutečnil již druhý ročník konference určené pro všechny PPC specialisty s názvem Sklik Expert fórum 2018. Takovou akci jsme si samozřejmě jako agentura nemohli nechat ujít! Tady jsou naše poznatky…

Květnové novinky v Skliku

31. 5. 2018
Sklik si připravil celou řadu novinek, které vám stručně shrneme v následujícím článku.

TZ - Projekt Fujaroma odstartoval epickou bitvu za provonění našich měst

30. 5. 2018
V měsíci květnu se rozběhla unikátní akce za provonění našich měst. Společnost Aria Pura za podpory marketingové agentury Sova Net odstartovala projekt Fujaroma , který umožňuje široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech.

Velké srovnání povolených formátů pro Sklik, AdWords a Facebook

29. 5. 2018
Občas se stane, že Sklik nebo AdWords zamítne banner a háže hlášky typu „ příliš malý rozměr, nepodporovaný formát, více než 20% textu v banneru “. Jak tomu předejít? Rozhodli jsme se, že ulehčíme práci sobě i grafikům a výtvoříme přehled povolených formátů v...

Firmy, víte jak na sociální sítě?

21. 5. 2018
Kdo dnes není na sociálních sítích, jakoby nežil, a to platí i pro firmy a podnikatele. Dobře vedený marketing na „sockách“ je totiž perfektní způsob, jak na sebe upozornit a na jednom místě oslovit velké množství uživatelů – vašich potenciálních klientů. Je samozřejmě nutné brát v potaz...

GDPR a úpravy na webu z pohledu online marketingu

21. 5. 2018
Splňuje váš web podmínky GDPR? Základem je udělat si přehled, jaké kampaně máte spuštěné a jaké nástroje používáte. Podle tohoto přehledu poté zapracujte úpravy do Zásad ochrany osobních údajů a zajistěte si potřebné zpracovatelské smlouvy.

GDPR a email marketing

20. 5. 2018
Léta sbíráte kontakty, budujete databázi.. a najednou GDPR! Co s tím? 

Zapojili jsme se do epické bitvy za provonění našich měst

15. 5. 2018
V měsíci květnu se rozbíhá netradiční akce za provonění našich měst. Pro našeho klienta jsme realizovali projekt Fujaroma , který umožní široké veřejnosti řešit problém nepříjemných pachů v interiérech. Rozhodli jsme se podpořit snahu společnosti ARIA PURA, která s tímto nápadem přišla, a...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional