Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Cost Per Thousand

Jedná se o jeden ze způsobů placení za reklamu v prostředí internetu. Zadavatel reklamy v případě CPT (z angl. výrazu Cost Per Thousand) platí při tisícím zobrazení reklamy. Dříve se zejm. v zahraničí používal ve stejném smyslu namísto CPT pojem CPM (Cost Per Mille)


Tento model vychází z reklamní strategie využívané v tisku a televizi, kde představuje cenu za tisíc oslovených čtenářů či diváků dle čtenosti periodika či televizního ratingu. Důležité je počítat CPT pro jednu konkrétní cílovou skupinu. CPT se proto často používá jako základní srovnávací ukazatel nákladnosti reklamy napříč mediálním trhem. Nelze jej však použít k detailnějšímu srovnávání zásahu reklamou, protože každý typ média je uživateli vnímán jinak.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Blog | Internetová agentura SOVA NET

Blog

Dopad GDPR na inzerci v PPC systémech a práci v Google Analytics #staystrong

16. 4. 2018
Nejednomu „markeťákovi“ při zmínce o něm naskakuje husí kůže. Jiní možná zvažují změnu zaměstnání. Ano, řeč je o Obecném nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR. Pojďme se proto společně podívat na to, na co si při práci s osobními údaji v PPC systémech dát největší pozor....

Novinky v Skliku: Nový formát reklam, ale zato méně placených pozic ve vyhledávání

14. 3. 2018
Trvalo to, ale dočkali jsme se. Sklik po dlouhém čekání konečně představil svoji podobu responzivních reklam s názvem Kombinovaná reklama. Další významnou změnou v českém PPC systému je také změna počtu placených pozic ve vyhledávací síti, která slibuje ještě tužší boj mezi inzerenty....

Co je mezi nápadem a úspěšnou realizací webového projektu?

9. 3. 2018
Co Čech, to vynálezce. Jsme národ Járy Cimrmana a každého při běžné činnosti napadají jistě geniální vylepšení, která musí změnit svět. Hned nás napadá si takový nápad dát patentovat, aby nám ho někdo neukradl. Ale Japonci zase říkají, že nápad nic neznamená, ale je extrémně důležité a zároveň...

Co musíte vědět o GDPR

19. 2. 2018
Noční můra v podobě GDPR se nezadržitelně blíží, a proto se vyplatí mít vše v souladu se zákonem. Jste i Vy na příchod GDPR připraveni?

Zakázané uvolnění aneb úzké mantinely práva v reklamě

7. 2. 2018
S reklamou v různých podobách se denně setkáváme všichni. Málokdo si však uvědomuje, o jak „exaktní“ vědu svým způsobem jde. Věděli jste například, že v reklamě nemůžete libovolně používat výrazy jako „ olympiáda “? Že ne? Nevadí, právě proto Vám přinášíme souhrn toho...

Změna je život aneb co přináší nové rozhraní Google AdWords

16. 1. 2018
Online marketing je plný změn a jednou z významných novinek je nové rozhraní Google AdWords. Z Google zaznívá, že by nová verze měla být nejen rychlejší, ale i přehlednější.  A v čem by ještě kromě rychlosti mělo být nové AdWords lepší než to staré?

Předvánoční tipy pro PPC kampaně

29. 11. 2017
S přípravou vánočních kampaní bylo třeba začít už dávno. Nákupy jsou v plném proudu, objemy vyhledávání narůstají a tržby opět trhají rekordy. Ale ještě nejsme u konce. Připravili jsme si pro vás několik předvánočních tipů.

HTTPS a co je třeba si ohlídat

10. 11. 2017
Přechod na HTTPS znamená změnu všech URL adres webu. Chyba při přesměrování z HTTP na HTTPS  tedy může způsobit pokles návštěvnosti a pozic v organickém vyhledávání.

Konzultace zdarma

8. 11. 2017
Využijte možnosti nezávazně zkonzultovat Váš projekt. Naši zkušení odborníci Vám poradí se všemi oblastmi od marketingových strategií po oblast vývoje. 

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!