Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Cost Per Thousand

Jedná se o jeden ze způsobů placení za reklamu v prostředí internetu. Zadavatel reklamy v případě CPT (z angl. výrazu Cost Per Thousand) platí při tisícím zobrazení reklamy. Dříve se zejm. v zahraničí používal ve stejném smyslu namísto CPT pojem CPM (Cost Per Mille)


Tento model vychází z reklamní strategie využívané v tisku a televizi, kde představuje cenu za tisíc oslovených čtenářů či diváků dle čtenosti periodika či televizního ratingu. Důležité je počítat CPT pro jednu konkrétní cílovou skupinu. CPT se proto často používá jako základní srovnávací ukazatel nákladnosti reklamy napříč mediálním trhem. Nelze jej však použít k detailnějšímu srovnávání zásahu reklamou, protože každý typ média je uživateli vnímán jinak.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Mohlo by vás zajímat
Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional

Newsletter
& E-book

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získejte zajímavý e-book!